1 Aralık 2018 Cumartesi

Vestel şikayeti

Vestel 40fd7300p model televizyonu satın aldım. Müşteri hizmetlerini aradım ve sistem üzerinden kurulum kaydı oluşturdum. Yerel servis aradı teyit alıp geldiler. Kurulumu yaptılar, garantinizi başlattık dediler. Sisteme mobil olarak işliyoruz deyip telefon üzerinden imza aldılar. Ürün ihraç ürün olduğu için 50 TL servis ücreti var dediler verdim. Herhangi bir fiş, fatura da vermediler. Sonra yapılan işlem kaydının kontrolü için gelen mesajdaki bağlantıda farklı bir ürün için işlem yapıldığını gördüm. Müşteri hizmetleri ile görüştüğümde adıma kayıtlı farklı bir ürün olduğunu gördüm. Telefonda görüştüğüm yetkili seri numarasını sordu, söyledim. Bu seri numarasından ürüne ulaşamıyorum dedi. Vestel internet sitesi üzerinden üyelik oluşturarak, ürünümü seri numarasından eklemek istedim ancak ürün bulunamadı uyarısı aldım. 

Ne kadar ilginç gururla yerli alalım dedik, başımıza gelmeyen kalmadı. Televizyon garantili mi bilmiyorum. Servis yetkili ücret alıyor makbuz, fatura vermiyor; işlem yaptığından başka bir ürün kaydediyor. Müşteri hizmetleri seri numarasından televizyona ulaşamıyor. Ben Vestel ile gurur duyamadım.

Bu işin peşini bırakmaya niyetim yok. Gelişme olursa paylaşacağım.

Kadir Y.

1 yorum:

  1. Vestel müşteri hizmetleri sorunumu çözdü. Çok ilgili davrandılar. Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil