16 Kasım 2018 Cuma

Internetten Alinan Kusurlu Samsung Cep Telefonu

Şikayet Edilen Firma: Baris Yildirim adina kayitli, 31202195362 vergi no'lu akabemobil (n11.com'daki ismi)

Şikayet Edilen Ürün: Samsung Note 8 cep telefonu

Şikayetin Konusu: Kusurlu telefon

Şikayet Metni: 28/09/2018 tarihinde n11.com'daki akabemobil mağazasından aldığım Samsung cep telefonu 1 ay sonunda sarj olmayarak tamamen kapandi. 5 Kasimda garanti kapsaminda götürmüs oldugum servis sadece sarjinda degil, arka kapaginda gözle görülmeyen bir cizik oldugunu, kapak acildigi zaman kirilacagini, bunun garanti kapsaminda olmadigini söyledi. Telefonun ici acildiginda, icinin de su almis oldugunu ve oksitlendigini, burada da bazi aksamlarin degistirilmesini gerektigini söyleyerek, 450 TL fatura cikardi. 
Baris Yildirim adina kayitli, 31202195362 vergi no'lu akabemobil telefon ile ilgili hicbir sorumlulugu kabul etmeyecegini bildirdi. 1 ay kullanim sirasinda, özenle kullanilmis, 4.599TL ödedigim, hic bir hasar vermemis oldugum telefona su an 450TL daha ödemekteyim. Teshir sirasinda hasar gördügü belli olan ve n11.com sayfasindaki ilanlarinda bunu belirtmemis ve sonrasinda da ne iade, ne degisim, ne de servis ücretini karsilama taleplerini kabul etmeyen, tüketici haklarini gözetmeyen bu sirketi sikayet ediyorum. 


Yesim Celik Yildirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder