6 Kasım 2018 Salı

Evshop Şikayeti

Şikayet edilen firma; İstanbul Maltepe Evshop

Şikayetin edilen ürün; Tencere Takımı

Şikayet konusu; tencere takımının kabarması

Şikayet metni; maltepe evshop dan 1 senesi dolmamış 7 parça granit tencere seti almıştım..
2 ay öncesi içleri kabarma yaptı ve kullanıcının bir hatası olmaksızın berbat bir hale dönüştü..
Firmaya garanti olarak verdiğimde bana, bunların geneli hatalı çıktı bizzat para iadesi yapılacak denildiği halde 15 gün süre zarfı içersinde beklemem gerektiğini söylediler..
Bekleyişimin ardından tekrar aradım ve ürünün yenisi gelicek 15 gün içinde dediler.. üretiminde hata olan ürünü tekrar neden gönderiyorsunuz dedim ve yine bekledim... aradım kargoda dediler, aradım kargoda hata var dediler..
aradım bir hafta daha bekliceksiniz dediler..
Ve yine aradım yine bir hafta sonrasına attılar..
yaklaşık 2 aydır bekliyorum, firmanın çalışanlarının bu konudaki rahatlığı ve tutarsızı beni çok üzdü..
Bu firmadan şikayetçiyim..

İlay TURAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder