Şikayet edilen ürün: telefon kılıfı
Şikayetin konusu: sipariş verilen ürünün beğenilmeyip değişim talebinde bulunulması
Şikayet metni: 27.10.2018 tarihinde sipariş vermiş olduğum ürün 02.11.2018 tarihinde elime geçti. Ürün beklediğim gibi olmadığı için değişimini talep ettim ama firma değişim isteğimi geri çevirdi. Üstelik değişim var yazdığı halde herkes değişim yapacak olursa biz nasıl para kazanacağız dedi. Değişim sürem olduğu halde beni mağdur ettiği için İnstagram kullanıcısı 'aksesuaruss' satıcısından şikayetçiyim. Elimde WhatsApp yazışmaları da mevcut. Müşteri memnuniyetini önemsemeyen bu firma için gereğinin yapılmasını talep ediyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder