18 Kasım 2018 Pazar

Bellona mobilya

Ankara Kecioren belekler mobilyadan 30.09.2017 tarihinde lisbon koltuk takimi ve yemek odasi siparisi verdim. Urunu 2018 subat ayinda teslim aldim ve sadece misafir olmasi durumunda kullandigimiz salonda kapali olarak durmaktadir sayili olarak misafir agirladigimizda kullandigimiz urunde elyaf kaymasi sebebiyle 5. Ayinda problem yasayip magazayla gorustum ve 9 binlira verip hic kullanmadigim halde sorun yasadigim urunun incelenip bizle alakali olmayan bu sorun yuzundendegistirmek istedim kurumsal kimligine ve kalitesine inandigim firmanin temsilcisinden aldigim cevap malesef boyle bisey olamaz sadece tamiri olur istetseniz mahkemeye verin gibi klasik cevapti servis geldi tamiri yapildi 5 aylik urunun sonra tekra yine ayni sorun ve servis geldi gozle gorulur birsey yok sadece elle hisedilmekte buna yapacak birsey yok cevabi aldim. Burdan sesleniyorum ve her platformda bunu yazip dile getirecem kendinizi benim yerime koyun binbir emekle aldiginiz ve kullanmadiginiz urun yasadiginiz sikintilar. Bu yazdiklarimi degerlendiren bir vicdan sahibi varsa biraz empati istiyorum sizden. Ben sadece kurumsal kimligi ve kalitesine inanarak aldigim bu urunu yine inanarak sorunumun giderilmesini talep ediyorum. Yine ayni cevapla karsilasmam durumunda elimde olan islem gordugune dair rapor ile yasal haklarima basvuracagim. Benim bekledigim bunlara gerek kalmadan sorunumun giderilmesi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder