Eşim adına daha önce Axa Sigorta'da bulunan sağlık sigortasının Acıbadem Sigorta’ya aktarımı için 2011 yılı Eylül ayında Adana’da bulunan bölge müdürlüğü ile irtibata geçtim. Firma çalışanlarından bir hanımla poliçenin Acıbadem Sigorta’ya aktarılması için tarafıma teklif verilmesi konusunda görüştük.
Görüşme esnasında eşimin Axa Sigorta şirketinden 06/09/2009 tarihinde hak kazandığı Ömür Boyu Yenileme Garantisi’nin bizim için çok önemli olduğu ve bu garanti verilmeyecek ise kesinlikle poliçe aktarımı yapmayacağımı belirttim. Melike Hanım söz konusu garantinin verileceğini ve sertifikamızın en kısa sürede gönderileceğini belirterek, poliçe aktarımını gerçekleştirdi.
Kendisini defalarca arayıp sertifikayı istememe rağmen her defasında göndereceğini söyleyip bizi oyaladı. Ayrıca poliçe teminatları ile ilgili görüşmeler esnasında "Doğum teminatı vermeyelim, önümüzdeki sene ilave ederiz, böylece bekleme süresinden muaf olursunuz" şeklinde bir bilgi verdi. Fakat geçtiğimiz günlerde tesadüfen yapmış olduğum bir görüşme esnasında ömür boyu yenileme hakkımızın kaybolduğu, ilk poliçeye doğum teminatı eklenmediği için bekleme süresine tabi olduğumuzu öğrenmiş bulunmaktayım.
Yaklaşık 5 yıllık poliçemi Acıbadem Sigorta'ya taşıyıp 2500 TL civarında prim ödememe rağmen bırakın hizmet almayı sahip olduğum hakları da kaybetmiş durumdayım. Acıbadem Sigortaya konu ile ilgi müşteri hizmetleri aracılığıyla şikayetimi bildirdikten sonra 27/08/2012 tarihinde yazılı olarak ta bildirdim. Şikayetime 04/10/2012 tarihinde sözlü olarak yapılacak bir şey olmadığı şeklinde bir cevap ile dönüş yapıldı. Elimde tüm haklarıyla şirketimize geçmiştir şeklinde bir mail olmasına rağmen Acıbadem Sigorta mağduriyetimizi gidermemiştir.
Saygılarımla
Gökhan Y.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder