27 Ağustos 2013 Salı

PTT Kargo görevlisi şikayeti

27/08/2013 tarihinde Konya Ereğli PTT merkez ofisinden kargo paketi göndermek istedim. Paketi teslim alacak görevli "Şu kağıdı doldur" dedi. Son derece nezaketsiz bir ve kaba bir adamdı. Sonra verdiği kağıdı doldurdum. "Buraları niye işaretledin, sen buraya bir şey yazmayacaksın, ben dolduracam." türünden kaba sözlerle kağıdı elimden aldı. Halbuki ben öğretmenim ve nereyi dolduracağımı gayet iyi biliyorum. Ek hizmet bölümü vardı verdiği kağıtta. O bölümde "Alıcının kendisine verilecek" ibaresine ait kutucuğu işaretledim diye saygısızlık yaptı. Bu görevli karşısında insan olduğunu adeta unutmuş, insanın yüzüne dahi bakmadan emir kipinde cümlelerle eski kafa devlet memuru gibi çalışıyor. Ben de devlet memuruyum ama bu zihniyet silinmeli artık.




Ben verilen kağıdı doldurmakla meşgulken bir bayan faks göndermek istedi. Aynı görevli numarayı aradı. Karşısındaki numara kapandı diye bayana kağıdı geri verdi ve "Al sen bunu dışarıdan faks gönder ben uğraşamam" dedi.

Bu görevliden şikayetçiyim. PTT hizmet kalitesini yükseltmedikçe sadece mecburiyet hallerinde tercih edilecektir.

Kadir Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder