28 Ağustos 2013 Çarşamba

I Love Shoes - iloveshoes.com.tr ayakkabı şikayeti


10 Mayıs 2013 tarihinde iloveshoes.com.tr internet sitesinden (I Love Shoes) bir ayakkabı siparişi verdim. Kredi kartımla ödedim. Yaklaşık 3 haftada elime ulaştı. Kutudan çıkan ayakkabının netteki görüntüsü ile alakası yoktu. Ezilmişti ve bir tekinin içindeki kalıp eğri olup, ayakkabı yere koyduğunuz da yerde duramayıp, devriliyordu form bozukluğundan.






Hemen iade ettim. Önce "Elimize ulaşmadı." dediler. Sonra "Ulaştı, şu tarihte paranızı iade edeceğiz." dediler. Kimsenin birbirinden haberi yok. Sonra, "Para iadesine uygun değil, üründe sorun yok." dediler. Anlattım form bozukluğunu, defolarını. Bakalım dediler.

Çok uzun sürdü, defalarca yazdım, dönüş alamadım. En sonunda pes ettim. Bir beden küçüğünü yollayın dedim. 3 hafta geçti, yolluyoruz dediler ama hala ses yok. Defalarca yazdım. Ne ürünü, ne de paramı alabildim.

Yardımcı olabilirseniz, çok sevinirim.

Teşekkürler
Berna Şenyiğit



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder