19 Ağustos 2013 Pazartesi

İstanbul Bilişim Samsung Led TV şikayeti

24.07.2013 tarihli fatura ile internet üzerinden İstanbul Bilişim'e Led televizyon siparişi verdim. Ürün 25.07.2013 tarihinde kargo ile gelmiş annem teslim almış. Samsung yetkili servisi arayıp kurulum için kayıt yaptırdım. 29.07.2013 tarihinde Samsung Servisi montoj/kuruluma geldi. Askı aparatı da istedim duvara monte etti ürünü çıkardı bir şey fark etmedi. Askı aparatının parçasını televizyona monte etti.

Televizyonu askı aparatına takacağı sırada kırık tespit edildi. Servis raporuna "Montaj sırasında panelde kırık görülmüştür. Ürün nakliye hasarlıdır" yazısı yazdı ve bana 2 hafta bile zaman olmadan ürünü aldığım yerin değiştireceğini söyledi gitti.

İstanbul bilişime durumu servis formunu bahsettim ve servis formunda "ürün değişime uygundur" ibaresi yazması gerektiğini servisten böyle bir yazı almam gerektiğini aksi halde değişim olmayacağını söyledi.


Samsung'u tekrar aradığımda İstanbul Bilişime yönlendiriyor, onlardan değişim olmayacağını servis raporu gerektiğini söyleyip Samsung'a geri yönlendiriyor. Aralarında kaldım mağdur olan benim ve İstanbul Bilişim'in sorunu Samsung ile kendisinin çözmesi gerekirken topu tüketiciye atmaları mağdur etmeleri etik bir davranışta değil. Ürün görselleri ve servis raporu ekte mevcut. Ürünün paketini ilk defa Samsung servis açtı, kurulum yapmayınca kutuya geri koyup ağzını bantlamadan bıraktı gitti. İstanbul Bilişime geri gönderirken bantlarsınız dediler.

Ben bu mağduriyetimi çözmek ürünü değiştirmek istiyorum. Hatta para iadesi bile talep edebilirim.

İstanbul Bilişim Servis müdürü olarak bildiğim Serdar Gülmez konuyu Samsung Servis ile görüşeceğini bana döneceğini söylemişti 30.07.2013 tarihinde ve 2 gün geçmesine rağmen dönüş olmadı üstelik aramalarıma çıkmıyor sürekli yerinde değil diyorlar.

Samsung ve İstanbul bilişim olayı hiç üstlenmiyor. Mağduriyetimin çözülmesi için size yazmak istedik. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

İyi çalışmalar ve esenlikler dilerim.

Eray KEMERCİ






















1 yorum:

  1. Geçmiş olsun Eray Bey. Tamamen aynı sorunu LG marka televizyon ile yaşamaktayım. Çağlayan'daki yerlerine giderek mi çözdünüz acaba sorunu ben call center ile halledemiyorum.

    YanıtlaSil