19 Ağustos 2013 Pazartesi

Nokia Lumia 920 ve Turkcell şikayeti

5 ay öce aldığım Nokia Lumia 920 cep telefonum şu anda 20 gündür serviste ama henüz 20 iş günü doldurmuş değil. Arıza kaydı telefonun kitlenip açılmaması, çok ısınması, ekran büyümesi, kameranın çalışmaması, sesin gidip gelmesi gibi arızaları vardı. Sonuç olarak servis cihaz değişim için bekliyor gibi bir bilgi aldım. Fakat servisle görüştüğümde sadece kapak ve batarya hariç ana kart değişimi yapılacak dedi. Yani yenisiyle değişim yapmıyorlar.

Bu arada cihaz Genpa garantili ama genpa bakmıyor. Bu cihazı faturama ek Turkcell online mağazasından aldım ve genpa onaylı diye güvendim. Fakat Teleservis teknik servis bakıyormuş. Bu durumda Turkcell, Genpa garantisi adı altında telefonsatarak insanlara güven vermiş oluyor ama kandırıyor. Tüketici hakem heyetine başvuracağım. Umarım sorunum en kısa zamanda çözülür, çünkü telefonsuz kaldım. Ne yapacağımı bilmiyorum.

Asuman Buran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder