
Taban kısmı rahatsız ettiğinden memnun kalmadım ve ürünü değiştirmek istediğimi belirtim. Bunun mümkün olamayacağını söylediler. Bana ürünü satarken faturasını kaybetmemek şartı belirtilerek iade ya da değişim yapabileceğim söylendi. Fakat değişime gittiğimde böyle bir hakka sahip olmadığım belirtilerek mağdur edildim. Ben bu ürüne 149 lira ödemişim bu şekilde bir problemle karşılaşacağım hiç aklıma gelmedi. Bir ay içerisinde değişim yapılmayacaksa neden satarken yalan söyleniyor. Sonuçta kullanıcı hatası da yok ortada.
Mağazada bulunan bayan yönetici ve kasada çalışan bay personel tarafından hiç bir şekilde yardımcı olunmadı. Ayrıca ukala bir şekilde böyle bir hakkım olmadığı belirtildi. Ben bu konu ile ilgili tüketici sorunları hakem heyetine giderek hakkımı arayacağımı belirtiyorum.
Emine E.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder