29 Eylül 2012 Cumartesi

Allods Online oyun şikayeti

Allods Online oyununu tam 1 senedir oynuyorum. Hayatım boyunca ilk kez oyunun destek bölümüne ihtiyacım oldu. Onda da karakterime girişim engellendiği için oyunun kendi destek kuralları çerçevesinde engellenme sebebimi sormak istedim. Oyunun destek bölümü 12 gün boyunca olumlu olumsuz hiçbir cevap vermedi. Oyun yöneticileri her istediği anda oyuna ve forumuna girerek sürekli yazılanları takip ederek silmeyle uğraşmakta, destek için atılan maillere cevap vermeyerek beni ve benim gibi bir çok insanı mağdur etmektedir. Bu oyuna başladığım günden bugüne kadar yaklaşık 3000 TL nin üzerinde para harcadım, ben bu parayı başka bir oyuna harcasaydım eminim karşılığını fazlasıyla alırdım diye düşünüyorum. Allods online tamamen yönetim olarak kendini düşünmekte ve kesinlikle yayınladığı sözleşmedeki gibi oyuncularını düşünmemektedir. Sonuç olarak oyun yönetimi kendini çok abartılı bir şekilde bize lanse etti. Eğer sizde yarın birgün bu şekilde bir online oyun oynayacaksanız aman allods online oynamayın. Acayip zayıf ilgisiz kendini düşünen bir sistemi var kesinlikle oynayanları düşünmemektedir. İstediğim sadece olumlu olumsuz 2 satır cevap idi.

Mehmet T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder