Nisan 2012 tarihinde İder Mobilya'dan satın aldığımız koltuk takımının kol kısmındaki kumaşı 2 ay gibi çok kısa bir süre zarfında soldu ve şikayetimizi ilgili firmaya bildirdik. Ancak firmanın eve gelip, yaptığı inceleme sonucu kullanıcı hatası denildi. Belirli bir bedel karşılığı koltuğun kumaşının değiştirileceğini belirtip, faturayı yine herhangi bir kumaş incelemesi yapmadan tüketiciye yüklemiş olmalarından dolayı İder Mobilya'dan şikayetçiyim. bununla ilgili gerekirse tüketici mahkemesine başvurmam yeterli midir acaba?
Teşekkürler.
Berna A.
Ürün bedeli 1.161,67 TL'nin altında ise tüketici sorunları hakem heyetine başvurabilirsiniz. Ancak bedel bu miktarın üzerinde ise tüketici mahkemesine başvurmak zorundasınız. Ayrıntılı bilgi için Nasıl Şikayet Edilir? sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder