5 Aralık 2018 Çarşamba

aras kargo şikayet

 

Şikayet edilen firma: Aras Kargo

Şikayet edilen ürün : kargo    

Şikayetin konusu: teslimat yapılmadı

 

Hepsiburada comdan aldığım ürünün iadesi için Aras Kargo'nun iadeyi alması ve göndermesi gerekiyor çünkü Hepsiburada Aras Kargo ile anlaşmalı çalışıyor 09/10/2018 tarihli iade için Aras Kargo'yla görüştüm ve gün içinde iadeyi alacaklarını söylediler 22/10/2018 tarihine kadar hemen hemen her gün aradığımda bugün mesai bitimine kadar alacağız devam etti durdu anladım ki almayacaklar Aras Kargo Cennet şubesine giderek ürün iadesini gerçekleştirdim bizzat kendim 22/10/2018 de 04/12/2018 hepsi buradayı arayıp durumu sorduğumda ürünün gelmediği kargoyla görüşmem söylendi Aras Kargo'yu aradığımda ise ürün adres yetersizliğinden cennete şubeye geri geldiğini ve teslim almam gerektiği söylendi adres yetersizliği mümkün değil zaten anlaşmalı olduğu şirkete gönderiyor kaldıkı iade kodu girildiğinde firma adresini teyit ettim yanlış değildi haydi bunu da geçelim benim iade geri gelmiş haberim yok öylece bekliyor böyle sorumsuzluk böyle rezillik böyle yalancılık olmaz bir aydır beni uğraştırdıkları gibi hala bugün yarın iletişime geçilecek yalanı bugün bana dönüş sağlanacaktı ve hala sağlanmadı her zamanki gibi umarım hiç kimse sizi tercih etmek gibi bir yanlışa düşmez

 

 

2 yorum:

  1. Bende kendileri hakkında şikayet sitelerine konu açtım ama hala umursuzlar neden böyleler bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  2. bende aynı şekilde davalık oldum, bilgisayarım çalındı.

    YanıtlaSil