5 Aralık 2018 Çarşamba

hepsiburada com şikayet

 

 

Şikayet edilen firma: Hepsi Burada com

Şikayet edilen ürün : iade         

Şikayetin konusu: iade ve teslimat

 

Hepsiburada'dan com dan 08/10/2018 de aldığım ürünü 09/10/2018 günü kolay iade bölümlerinden iade oluşturdum ürünü Aras Kargo'yla anlaşmalı olduklarından Aras Kargo'yla göndermemi adresimden alacaklarını ilettiler 15 gün boyunca her gün aramama rağmen kimse gelip iadeyi almadı sürenin sonunda 22/10/2018 de ben bizzat giderek iade kodu ile ürünü teslim ettim 04/12/2018 de geri dönüş olmadığı için Hepsiburada'yı aradım bana iadenin gelmediğini işlem yapamayacaklarını konunun benimle Aras Kargo arasında olduğunu yapabilecekleri bir şey olmadığını söyledi. Aras Kargo'yla anlaşmalı oldukları ve iade kodu kullandıkları için başka kargo seçme durumum zaten yoktu kaldı ki anlaşmalı kurum onların anlaşmaları ve sorun var ise çözmeleri gereken kendileri kolay iade diyor ve sonrasında müşteriyi mağdur ediyorlar tam bir aydır her gün Aras Kargo ve Hepsiburada ile telefon trafiği yaşıyorum yani sürekli ben arıyorum ve sonuç yok kimse kimsenin zamanını bu şekilde çalamaz böyle sorumsuzluk böyle bir rezillik olmaz satana kadar müşteri memnuniyeti çok önemli ama ürün iadeye gelince kesinlikle yardımcı olunmuyor

 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder