17 Aralık 2018 Pazartesi

Şikayetin Konusu: Hiçkullanılamayan ve iptal edilen hizmetin avukat zoruyla alınan ödemeleri,Dolandırıcılık

 

Şikayet Edilen Firma:Türkcell Süperonline

Şikayet Edilen Ürün: Sabit Hat İnternet ve Tv aboneliği aktarımı

Şikayetin Konusu: Hiçkullanılamayan ve iptal edilen hizmetin avukat zoruyla alınan ödemeleri,Dolandırıcılık

 

 

Türkcell Süperonline 23942077 Abone numaralı hizmetin.Bireysel olan iki telefon hattı internet statik ip ve tv hizmetinin bizim tarafımızdan her hangi bir işlem yapılmadan devir edileceği ve en üst hız internet akımı ile tamamının taşınacağı tahahüt edilerek kurumsal müşteri temsilcileri tarfından sözleşme imzalatıldı.Daha sonra sadece internet bağlandı 8 mbps gibi çok düşük bir rakam ve hız testlerinde 1,5 mbps hiç geçmedi defalarca aradım fakat düzelmedi.Telefon hatlarım bağlanmadı bağlı olduğunu düşündüğüm için telekoma fatura yatırmadım ve 800 lira borcum çıktı telefonlarım kesildi.Ardından televizyon taşınamadığı için (türkcelltv) başka bir yayın bağlatmak zorunda kaldık.
Durumu izah ettiğim kurumsal arkadaşlar hatalarını telafi ediceklerini cayma bedelini kendi bütçelerinden karşılayarak sözleşmeyi fes ediceklerini söylediler.Bende türkcellsüperonline ım kapatıldığını düşünerek telekom aboneliğeme yaşadığım sorunlardan ötürü geri döndüm,taki avukat tarafından aranıp icra geliceğini öğrenene kadar.Yaklaşık 6-7 fatura ödedim tekrar görüştüm tüm kanallarla tamam hallediyoruz dediler.Süreçde maduriyet yaşanmaması adına 3 ay çözülene kadar dondurma onayı aldılar geçen ay ve bu sabah tekrar 160 liralık bir fatura çıkarılmış.
Ben tam 6 aydır almadığım bir hizmetin bedelini ödüyorum ki diğer şirketlere ödediğim ve iş yerimde bedeli ödenmez yaşattığınız sıkıntıların bedelini ağır yaşıyorum.Benim bu durumumu ve ağır maduriyetimi göz önünde bulundurarak ivedi bir şekilde çözümlemenizi sizlerden rica ederim.Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder