19 Aralık 2018 Çarşamba

Satın alınan ürünün tüketiciye teslim edilmemesi

Şikayet Edilen Firma: Markafarma - istanbul

Şikayet Edilen Ürün: 
bebek sütü

Şikayetin Konusu
: satın alınan ürünün tüketiciye teslim edilmemesi

Şikayet Metni: 
17/12/2018 tarihinde internetten Markafarma mağazasından aldığım humana 1 350 gr bebek devam sütü 7 kutuyu kredi kartı ile ödemesini yapıp internetten sipariş verdim..satıştan iki gün sonra kendilerini aradım.bana ilk önce ürün stoklarında kalmadığı için satış iptali yaptıklarını daha sonrada bana neden haber vermediniz deyincede ürünün stoklarında olmasına rağmen yanlışlıkla satışımın iptalini yaptıklarını söylediler.benim boşu boşuna vaktimi aldılar.bu süre zarfında bebeğimin maması bitti ve başka bir mağazadan yüksek fiyata hızlı kargo ile almak zorunda kaldım.Mağaza yöneticilerinin tutumları,dikkatsizliği beni çok üzdü. Bu firmadan şikayetçiyim.Başkalarını kandırmalarını istemiyorum.Kimse bu güvensiz siteden alışveriş yapmasın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder