3 Ekim 2018 Çarşamba

YDV VİZE YAPMADIŞI İŞLEMİN PARASINI ALDI

3 eylül 2018 tarihinde oğlum İtalya da okuyacağı için öğrenci vizesi almak için internetten Idata yı ararken direkt en üstte ydvvisa karşıma çıktı.Telefon la görüştüğümde öğrenci vizesini bir tek onların verdiğini, randevumuzun kesinleşmesi için 520 tl yi banka hesaplarına baştan yatırmam gerektiğini söylediler. ve ayın 10 una randevu verdiler saat bilgisini daha sonra ileteceklerini söylediler. Ayın 9 unda hala aramadıkları için ben aradım tam 35 dakikahatta bekletildikten sonra ayın 10 unda randevumuz olmadığını konsolosluktan tarih beklediklerini ancak ayın 17 sine randevu verebileceklerini söylediler. oğlum 22 sinde gidiyor yteişmez o zaman bana para mı iade edin diyince de biz para iadesi yapmıyoruz dediler. ve konuşma gittikçe çirkinleşmeye başladı .o anda bu firmanın dolandırıcı olduğunu anladım.Para iademi nasıl sağlayabilirim?Eser Göksu

2 yorum:

  1. ALLAH ÇOCUKLARININ BURNUNDAN GETİRSİN

    YanıtlaSil
  2. Ayni duruma bende dustum bana randevu saatini verdiler randevu gunu gittigimde boyle bir randevu mevcut degil siz dolandirilmissiniz dediler polisle gorustum beni savciliga yonlerdirdi ydv vize adina siber suclara savcilik araciligiyla sorusturma baslaticam pazartesi gunu defalarca aramama ragmen kimse telefonlara cikmiyor

    YanıtlaSil