5 Ekim 2018 Cuma

kitapyayınları.com şikayeti

27.09.2018 tarihinde kitapyayınları .com dan 182 TL karşılığı 5 adet kitap aldım 8 gün geçmesine rağmen elimde değil.08502550696 iletişim numarasını aramama rağmen ulaşamıyorum örneğin bekleyenler arasında 10.sıradasınız diyor. ama 10 kişi bitince telefon otomatik olarak kapanıyor.muhatap bulamıyoruz.bankadan çekilen miktarı iptal ettireyim ,siparişi iptal ettireyim dedim ama bankada iptal ettirmiyor.siparişler 2 gündür kargoda yazıyor.ama kargo takip numarası yok.siparişler 2 gündür elime geçmedi. kitapyayınları.com mesafeli satış sözleşmesine de uymuyor.işimiz karımız böyle insanlarla mı uğraşmak.bu gibi sözleşmeye uymayan,hizmetini yapmayan,insanları mağdur eden kişi yada firmalara cezai yaptırım yok mudur?benim mağduriyetim giderilmesi ve başka hiç kimsenin böyleleri tarafından mağdur edilmemesi için gerekenin yapılmasını arz ediyorum. . 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder