19 Ekim 2018 Cuma

Turkcell Superonline ve TV+ Şikayet

Turkcell firmasından yaklaşık 9 aydır Superonline internet hizmeti ve Turkcell TV+ uydu hizmeti almaktayız. 14.10.2018 tarihinde kullanmakta olduğumuz internet paketimizi yükselttik. Bununla ilgili çağrı merkezinde konuştuğumuz yetkili, bize kesinlikle yeni bir taahhütün olmayacağını söyleyerek paketimizi yükseltti. Ancak bize bilgi verilmeden, onay alınmadan Turkcell TV+ hizmetimizi aldığımız cihazın değiştirilmesine karar verilmiş, üstelik evdeki tv hizmetimiz kesilmiştir. Bizim TV deki problemi bildirmek için aradığımız zaman ancak tarafımıza bilgilendirme sağlanmıştır. Bunun dışında eve gönderilen bayi yetkilileri bize tekrar 2 yıllık taahhütname imzalatmaya çalışmış, müşteri temsilcileri kesinlikle bunu imzalamamız gerektiğini söylemiştir. 19 Ekim itibariyle hala evimizde TV hizmetimiz yoktur, bayi ile konuşmamızda 2 yıllık taahhüt imzalatacaklarını, Turkcell müşteri hizmetleri de bunu imzalamamız gerektiğini söylemektedir. 4 gündür müşteri hizmetleriyle yapılan saatlerce konuşma, bizden onay almadan/haber verilmeden kapatılan TV yayınımız ve bizi kandırmaya yönelik "Şu saate kadar evde misiniz, bayimiz gelecek" vs gibi yanıltıcı ifadeler nedeniyle Turkcell kurumundan şikayetçiyim. 

Ceylan Name Zedeli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder