25/10/2013 tarihinde sıfır km bir araç satın aldım. 5 gün sonra aracı temizlerken aracın bazı yerlerinde boya hataları olduğunu gördüm araç boyanırken bazı yerlerine boyanın az atıldığı boyanın az atılan yerlerinden grimsi renk olduğunu gördüm. Almış olduğum firmaya bildirdim. Bildirdiğim tarihin üzerin den tam 60 gün geçti. Bu arada 60. gün aracım arıza yaptı ve yolda kaldım. Aracı yetkili servise çekici ile çektim. Servis yetkililerine aracımı tamir ettirmeyeceğimi, dokunmamalarını söyledim. Arızanın ne olduğunu sorduğumda servisteki ustaların söylediği kadarıyla aracın debriyaj balatasının bittiği söylenildi. Akşam servis kapatma saati olduğu için yarın tekrar uğrayacağımı söyleyip ayrıldım.
Tekrar servise geldiğimde servis müdürü aracı hiç ellemeden, parçayı sökmeden, müşteri hatası deyip, benden 900 TL ücret talep etti. Ben de o sinirle avukatıma durumu bildirip firma hakkında yasal işlemleri başlattım. 2 aylık aracın debriyaj balatasının nasıl bitmiş olduğunu araştırdım ve hiç kimse bu işe akıl sır erdiremedi. Herhangi bir zorlama olmadan araç düz bir yolda nasıl debriyaj balatası bitirir anlayan çıkmadı.
Mehmet Toprakçı
Şikayet Edilen Firma: HYUNDAI MESİR OTOMOTİV MANİSA
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder