26 Ocak 2014 Pazar

Manisa'daki Savaşır Market müşterisine değer vermiyor

Yaklaşık iki ay önce Manisa Ege Mahallesi Uzunyol Caddesi'nde bulunan Savaşır Market'e arkadaşlarımla bir şeyler almak için girecektim. Tam markete gireceğim zaman birdenbire başıma bir darbe aldım ve ne olduğunu anlamadım, bir an kendime gelemedim. Beş dakika geçtikten sonra arkadaşlarımın açıklamasıyla ne olduğunu anladım; başıma girişte buluna kepenk çarpmış. Öyle bir darbe almışım ki bir anlığına da olsa bilincimi kaybettim. Olayla ilgili bana açıklama yapılması için görevlilere baktım etrafımda fakat hiç kimse yoktu. Mağazaya girip kasanın bulunduğu tarafa doğru yöneldim. Olayı anlattım. Görevlilerden biri bana açıklama yapmadan giriş kapısına kepenge bakmak için yöneldi. Ben de bu sırada 'Kepenk bana çarptı' dedim. Herkes hiçbir şey olmamış gibi davrandı. Kepenge bakmaya giden görevli 'Kepenk otomatik kapanmış, bizim elimizde olan bir şey değil.' diye bir açıklama yaptı.

Bu tamamen cahilce bir açıklamaydı. Kepenk otomatik olarak yanlışlıkla kapansa bile ben başımdan darbe aldım ve bir süreliğine bilincimi kaybettim, bana yapılan açıklama ise bu kadar basit. En azından bir özür dilemelerini beklerdim, bir şeyim olup olmadığını sormalarını beklerdim. Fakat bana bu cahilce açıklamayı yaptılar. Kepenk otomatik kapanmış olabilir fakat mağazaya ait olan her şey onların sorumluluğunda aslında. Bu sorumluluğu bilmeyen cahil insanların bu tarz yerlerde çalıştırılmasına kesinlikle karşıyım. Aslında Savaşır'ın sitesine girip onlara da mail atacaktım fakat site yapım aşamasındaymış, ulaşamadım. Ve bu olay aklıma geldiğinde çok sinirleniyorum. Ben kendimi geçtim, kepenk kapandığı sırada küçük bir çocuk geçseydi oradan o zaman bu cahil görevlilerin vicdanları rahat edecek miydi acaba?

Savaşır Market'in yanında bulunan Bilge Dersanesi'nde eğitim görmekteyim. Önceden her teneffüs arkadaşlarımla Savaşır'a bir şeyler almak için uğrardık. Şimdi önünden bile geçmiyoruz. Kısacası cahil görevlileri yüzünden Savaşır Market çok sayıda müşterisini kaybetti.

Buradan mağazalara sesleniyorum: Düşük ücrette cahil insanları çalıştırıp kar yapayım diyorsunuz fakat bu tarz olaylar sonucu müşterilerinizi kaybedip daha çok zarar yapıyorsunuz. Lütfen çalıştırdığınız insanlar, insanlarla iletişim kurabilen ve yaptığı işle ilgili sorumluluklarını iyi bilen insanlar olsun.

Nursena Doğan

1 yorum:

  1. Muradiye de ki savaşır market şubesinden alış veriş yapıyorum.kasa da cahil ve iş ile alakası olmayan bir bayan görevli.sürekli olarak RAF fiyatı ile kasa fiyatı farklı çıkıyor aldığım ürünlerin içinde.bugün yine aynısı oldu ,cahil kasiyer hanımımız kinayeli bir şekilde hep size mi denk geliyor dedi.evet gelin RAF fiyatına bakın dedim.neyseeee dedi.ve bu yaşadığım ilk değil.o market batmaya müstahak

    YanıtlaSil