19 Ocak 2014 Pazar

ING Bank müşteriden izinsiz sigorta yapıyor

ING Bank Adana Gazipaşa Şubesinden konut kredisi kullandım. İlk iki yıl konutumu sigortalattım. 2012 yılında konut sigortası yaptırmadım ve yaptırmadığım için herhangi bir uyarı almadım. 2013 yılının Eylül ayında konut sigortası yaptırmam gerektiği söylendi, ben de 2012'de yaptırmadığımı ve bir problem yapmadıklarını söyledim. Eylül ayında resen konut sigortası yapmışlar ve herhangi bir talimatım olmadan hesabımdan parayı çekmişler. Şube ile görüştüğümde sigorta yaptırmam halinde kendi yaptıkları sigortayı iptal edeceklerini ve parayı iade edeceklerini söylediler. Ben de aynı gün konut sigortasını yaptırdım ve paramın iadesi istedim aradan 3 ay geçmesine rağmen param hala iade edilmedi.

Fatih Güneş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder