16 Ocak 2014 Perşembe

Samsung Galaxy Note 2 şikayeti

05.11.2013 tarihinde Samsung Galaxy Note 2 adlı bir telefon aldım. Telefonumun ekranında piksel hatası bulunuyordu ve ben de telefonumu 13.11.2013 tarihinde ürün değişimi için Şişli-Mecidiyeköy tarafındaki teknik servise teslim ettim. 20 iş günü içerisinde yeni cihazınızı teslim alabilirsiniz dendi, fakat yeni cihazımın onay süreci tam 20 iş günü dolduğunda onaylandı. 1 hafta içerisinde cihazınız teslim edilir dendi bana. Hem teslim ettiğim servis, hem de müşteri hizmetleri 444 77 11'i aradığımda bana 1 hafta içerisinde cihazımı alabileceğim söylendi ve bugünle beraber 33 gün oldu ben hala cihazımı teslim alamadım sürekli oyalanıyorum yardımlarınızı rica eder iyi çalışmalar dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder