21 Şubat 2013 Perşembe

Yurt dışından alınan telefonun garantisi


28 Haziran 2012'de İspanya'nın Granada kentinde bir Samsung Galaxy S3 cep telefonu satın aldım. Türkiye'de vergilerini ödedim ve kullanmaya başladım. 2 hafta ya da 3 hafta sonra ekran karardı. Kdz.Ereğli Şen Elektronik'e götürdüm. İstanbul'a servisine gönderdiler. Ana kartının değişmesi gerektiğini belirtmişler, ancak yurt dışından alındığı için garanti kapsamında olmadığını bildirdiler. Şimdi telefon elimde. Herhangi bir garanti belgesi de vermemişler, sadece faturası var elimde. Ne yapılabilir? Selam ve saygılarımla. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

Dr.Recep ERDOĞAN



Yurt dışından alınan telefonların garantisi ile ilgili sıkça sorunlar yaşanmaktadır. Garanti şartları ülkeden ülkeye farkılık göstermekle birlikte Türkiye, Avrupa Birliği uyum programları çerçevesinde AB standartlarına uygun garanti şartlarını ve sürelerini belirlemiştir. Elinizde bir garanti belgesi olması yararınıza olabilirdi ancak faturası ile gümrükten geçmiş ve Türkiye'de harcı yatırılmış bir telefon yasaldır ve kanatimizce Samsung garantisi altındadır. Deteylı bilgi için lütfen Samsung Çağrı Merkezini yani 444 77 11 numaralı "Ürün ve Müşteri Destek Hattı"nı arayın. Ayrıca Alo 175 tüketici hattını arayarak ta sağlıklı bilgi alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder