24 Şubat 2013 Pazar

Garanti Bankası kredi kartı ödeme güvencesi şikayeti

Yaklaşık olarak 2 yıl boyunca kredi kartımdan "Kredi Kartı Ödeme Güvencesi" adı altında para kesildi. İleride işsiz kalma gibi bir duruma ilişkin olarak bu paralar kesildi. Ben Eylül 2012 tarihinde işyerinin kapanmasından dolayı işsiz kaldım ve bankanın sigorta bölümüyle irtibata geçtim.
Gerekli evrakları faksladım ve bir ay sonra hesabımın açıldığı şubeye borcunuz şu kadar diye para yatırıldı. Bu şubeden de otomatik olarak benim aracılığımla borcumun bulunduğu şubeye aktarıldı. Ben şubedeki bayana taksitli nakit avanslarlarımın da kapatılmasını istediğimi söyledim. O da tamam biz iletiriz dedi. Daha sonra gelen hesap ekstremde geçmiş dönem ve o dönemki borcum düşülmüş ve belirli bir miktar alacağım olduğu yazılmış.  Kısacası borcunuz bu kadar denilip te yatırılan paradan hepsini kesmemişler. Taksitli nakit avanslar kalmış. Sonra bankanın müşteri hizmetlerini aradım, hesabınızda yeterli para yok diye taksitli nakit avansları düşmediler. Yaklaşık olarak 50 kişiyle görüştüm kimse çözüm üretemedi ve şu anki ekstrede 82.83 lira borcum ve 5 taksit daha gözüküyor. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum, saygılarımla.

Barış Bölük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder