25 Kasım'da 1 GB hediye internet paketi aldım ve sonrasında ücretlendirmeyi gördüğümden 1 dk sonra direk olarak Avea'yı arayıp iptal ettirmek istedim. Fakat 1 haftadır türlü oyunlarla kendilerini haklı çıkartmaya çalışıyorlar ve ben de bununla ilgili bir şikayet oluşturup en az 20 kez müşteri temsilcileriyle görüştüm. Hepsinin de halen açıklayamadığı 4 adet 1 gb lık internet paketleri olmasına rağmen hiçbirinin hediye internet adında olmadığı farklı isimlerle bulunduğu fakat benim aldığım hizmeti bile faturama bakarak söyledikleri bir firma Avea. Hediye internet paketleriyle ilgili olan bir açıklama olmamasına rağmen benden hediye internet paketi başlığı altında para kesintisi yapmaları ve bu hatalarını hiçbir şekilde kabuk etmemeleri de cabası. Birazdan tüketici hakem heyetine ve BTK'ye de şikayette bulunmaya gideceğim. 1 haftadır yaptıkları yanlışı 4 farklı şekilde açıklayan müşteri temsilcilerine ve Avea'nın bu ucuzluğu yapmasını sadece kınıyorum.
Alper Aydın
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder