5 Kasım 2013 Salı

Honda şikayeti

2012 model Honda Civic 30.000 km'de aracı Çorlu servise bakıma getirdiğimde arka amortisörler patlak dediler, olamaz ses yapmıyor dedim. Görmek istedim, usta gösterdi yağ sızıntısı var, ölçmemiz gerekiyor dedi. Şema elinde metreyle ölçüm yaptı, yağın sızıntı miktarına göre hatalı parça olduğu ölçümlerden görünüyordu. Garantiye bildirmemiz gerekiyor dediler, bildirmişler geri döndüklerinde o şema başka model için geçerli kullanıcı hatası olduğunu müşteri ilişkileri söyledi.

Kaldı ki diğer firmalar amortisörlere 60.000 km garanti veriyor. 5 adet değişik markalarda araç değiştirip kullandım hiç amortisörüm patlamadı yada yağ kaçağı olmadı. Koskoca Honda iki amortisörün ardına
mı yatıyor şikayetçiyim.

Genel Müdürlük görevini Katsumi Sawai´nin yaptığı Honda Türkiye A.Ş. "Günümüzde üstün Honda teknolojisini ´koşulsuz müşteri memnuniyeti´ ilkesiyle tüketicilere sunmaya devam ediyor." diyor ancak müşteriyi mağdur ediyorlar. Söyledikleriyle uyguladıkları hiç uyuşmuyor.

Dinçer EREN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder