2008 yılında Vestel mağazasından aldığım Whirpool 6.his bulaşık makinesinden şikayetçiyim. Makine bir çok defa arıza çıkardı. Çalıştırdığımda hata kodu veriyor ve çalışmıyor, servisi çağırıyorum. Bu pek çok kez tekrarlandı. İki sefer atölyeye alınarak tamir edildi. Her seferinde (garanti süresi dolduktan sonra) servis ve parça ücreti ödemek zorunda kaldım.
Bir seferinde elektronik kartı değişti, bir seferinde borusu, farklı farklı arızalar olduğunu söylediler. Son kez geçen hafta arızalanıp atölyeye alındıktan iki gün sonra makineyi çalıştırdığımda yine çalışmayarak hata kodu verdi. Tekrar servisi aradım, bu sefer başka bir arıza olduğunu söyleyerek yine atölyeye aldılar. Şikayetimi bildirmek için genel müdürlüğü arayarak müşteri temsilcisiyle görüştüm; yeni atölyeden gelen makinenin arızalanmasının mantıksız olduğunu makinede bir üretim hatası olabileceğini, incelenmesini, bana yeni bir makine verilip verilemeyeceğini sordum; garanti kapsamında olmadığı için sadece ücretli tamir yapılacağını söylediler. Ayrıca makine atölyede olduğu zamanlarda durumuyla ilgili bilgi alamadım, not bırakıp bilgi verilmesini istediğimde dönüş alamadım. Firmadan ve servis hizmetlerinden şikayetçiyim.
Sedef Ulu
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder