16 Nisan 2013 Salı

Vodafone SMS paketi olan müşterisine SMS ücreti yansıtmış


Ben Vodafone hat kullanıcısıydım. 2010 yılında ve o yıl içerisinde Sms paketim olmasına rağmen, bana Sms ücreti faturama yansıtıldığından faturama itiraz etmiştim.  Gerekli  incelemeler yapılıp bana Vodafone Genel Müdürlüğünden geri dönüş yapılacaktı ama o yıl içerisinde hiçbir  dönüş yapılmadı.  2013 yılı mart ayında bana avukat tebliği gönderildi  ve ödememem durumunda icra başlatılacağını söyledi Avukat. Ben de tekrar Vodafone müşteri hizmetlerine şikayet bildirimi yaptım ve ben avukata ödeme yaptıktan sonra faiziyle ve avukat ücreti dahil  Vodafone beni her şey bittikten sonra haklı bulup benim ödemiş olduğum 1000 tl yerine 238.45 tl geri ödeme yapmıştır. Ben burada haklı olduğumu düşünerek ve avukat ücreti de dahil olmak üzere fazlasıyla para  tahsil edilmiştir. Gereğinin yapılması için işlem yapılmasını arz ederim.

Vodafone hat  ücretim normalde 45 tl gelmesi gerekiyordu 280 geldi .

Mahmut Bal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder