16 Nisan 2013 Salı

Media Markt'tan alınan Elektrolux marka elektrikli süpürge neden tüketiciye teslim edilemiyor?

12.09.2012 tarihinde M1 alış veriş merkezi Adana Media Markt'ten Electrolux marka torbasız elektrikli süpürge aldım. 2 yıl garantili garantisinide 5 yıla çıkarmak için Media Markt'a ekstradan 80 TL verdim ve süpürge bana 630 liraya mal oldu. Ancak süpürge 4 ay sonra arıza yaptı. Media Market aracılığı ile servise gönderdim.

Servis 15 gün sonra hiç bir işlem yapmadan süpürgeyi "onarılmıştır" diyerek tekrar verdi. Süpürgeyi çalıştırdığımda arızanın aynen devam ettiğini belirterek aynı gün geri Media Markt'a teslim ettim. Süpürge 20 iş gününde teslim edilemedi. Servis motorunun değişeceğini, sipariş verildiğini henüz gelmediğini beyan etti. Electrolux firmasına attığım e-mail  sonucunda ürünün yenisini ile değiştirileceğini ve ürünün kargoya verildiğini bildirdi ancak gelen ürün servis tarafından alınarak motoru onarılmış eski süpürgeyi bana vermeye kalktılar. Ben de ürününün yeni ürün olmadığını beyan ederek, Media Markt'den ürünü teslim almadım. Servis arandığında başka seçenek olmadığı ifade ediliyor ve Electrolux firması da e-maillara artık cevap vermiyor. Ben de Media Markt'ten paramın iadesini istedim, fakat onlar da servis rapor vermeden para iadesini yapamıyoruz diyorlar. Sonunda ben 2 aydır hala yeni ürün veya paramın iadesini alamıyorum. Mağduriyetimin giderilmesi için ne Media Markt, ne Electrolux firması ne de servis yardımcı olmuyor. Verdiğim para karşılığında ürün ortada yok. Ortada kaldım. Bu olaylardan sonra paramın iadesini ve mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

Kenan Koçyiğit

Lütfen elinizdeki belgelerin birer fotokopisini şikayet dilekçenize iliştirerek, Tüketici sorunları Hakem Heyetine şikayetini yapınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder