5 Mayıs 2014 Pazartesi

sahibinden.com şikayeti

Satın almış olduğum anavitrin dopingi ile yayınlamakta olan 160542379 nolu ilanımı, ilanı girerken bilmeden yapmış olduğum bir hata nedeniyle (ilan yaklaşık 1 hafta o şekilde yayınlandıktan sonra) durduruldu ve bana durumu mail ile bildirdiler. Hemen gerekli düzeltmeyi yaptım ve ilanım tekrar yayına girdi. Fakat 3 defa aramama, 1 defa mail atmama rağmen 72 saat geçtiği halde ilanımı tekrar ana vitrine çıkarmadılar. Aramalarımda sadece talebimin sırada olduğunu söylüyorlar başka açıklama yapmıyorlar. Mailime cevap dahi yazmadılar. Bugün bu teknolojide bu işlemi yapmak ne kadar sürebilir ki? Haftanın en müşteri yoğun günlerinde mağdur edildim. Ben, işim gereği, onların devamlı müşterisi olma potansiyeline sahibim ama onların bana yaptığını bakın. Ne firmalar geldi geçti -son 10 yılda- bu dünyadan, dev gibi asla yıkılmaz deniyordu. Kendileri de bunu bilmeli müşterisine ona göre davranmalı. Sahibinden.com dan şikayetçiyim.

Ferhan Hamami

1 yorum:

  1. Ben sahibinden com dan ilan güncelleme dopingi aldım, ödemeyi yaptığım ve onaylandı mesajı geldiği halde uygulanmadı. 4 defa aradım düzeltilecek dediler, ama yapmadılar, 10 defa mail attım cevap bile vermediler. yani anlayacağınız para mı çaldılar resmen. Hiç bir kurumsallık yok.

    YanıtlaSil