26 Mayıs 2014 Pazartesi

Merrell Frost Glove kar botu su alıyor


03.12.2013 tarihinde Merrell Frost Glove BLK39 (J56378) siyah yağmur botu aldım. 2 kere yağmurlu havada giydim, ayağım ıslandı ve düştüm. Ürünü geri verdim, incelemeye yollandı ve ayağı terlettiği söylendi. İkinci kez ürünü geri aldım ve yağmurda tekrar giydim tekrar düştüm. Ben bu bota 171.99 TL para verdim bir kuruş bile inmediler, insan parayı kolay kazanmıyor. Çok rahat bir bot fakat tabanı hiç iyi değil ve insan kandırmasını çok iyi biliyorlar. Bottan memnun kalmadım ve kış bitti o kadar parayı vermekle kaldım. Ben paramın iadesini veya bana bir fiş verilmesini istiyorum. Aldığım mağaza Kadıköy Tepe Nautilus İnter Sport.

Bu mağazadan şikayetçiyim gerekenin yapılmasını acilen rica ediyorum. Ben bu botu bu yağmurlu havada giyemiyorsam güneşli havada mı giyeceğim merak ediyorum.

Laden Nasuh





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder