08/05/2014 tarihi itibariyle AVEA operatörüne numaramı taşıdım. 30 TL yükleme yapıp, SUPER3LU yazıp 5555 e gönderildiğinde tarifemi seçip görüşmeye başlayabileceğim söylendi fakat işlem gerçekleşmedi. Saat 10:27 de AVEA 4441500 ile görüşüldü sonuç alınamadı. Müşteri temsilcisi "Hata nedir, bakalım, geri dönüş sağlanır." dedi. 11:00 itibariyle görüşülmeyen telefonun bakiyesi 27 TL'ye düştü ve 15 dk aralıklarla düşüm yapılarak 18:06 itibariyle 5,67 TL'ye düştü. Nasıl oldu, açıklaması yok. Gönderilen şikayet maillerime cevap yok. Aranan 500 nolu tel numara tuşlanınca AVEA müşterisi değilsiniz uyarısı yapılıyor. Kısacası AVEA dan nasıl ve nereye başvurarak şikayetçi olabilirim?
Leyla Dinçer
Şikayetinizi BTK üzerinden yapmalısınız.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Tüketici Online Şikayet Formu
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder