31 Ocak 2018 Çarşamba

Türk Telekom iznim olmadan servis aboneliği başlattı

Merhaba 30 Aralık 2017 cumartesi günü Tutto Fun ilgili 3544 ten mesaj gelmiştir. Fakat ben böyle bir internet hesabına bilerek ne üye oldum ne de abone oldum. Bunun üzerine Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım. Üyeliğim iptal oldu fakat benden kesilen 14 TL geri iade edilmedi. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım bişey yapamayacaklarını söylediler. Tutto Fun hesabına ait bir telefon numarası istedim. Fakat bu internet hesabına değil, Turkcell mobile ait çıktı. Bu eğlence sitesi hakkında bu tür şikayetler bulunmakta ve benim gibi mağdur olanlar vardır. Ben isteyerek üye veya abone olmadığım bu Tutto Fun eğlence sitesinden bilgim dışında kesilen 14 TL bana geri iade edilmesini istiyorum. Şikayetçiyim.

Elvan Ünal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder