31 Ocak 2018 Çarşamba

Gittigidiyor para iadesini geciktiriyor

23.12.2017'de 316332587 numaralı ürünün 419.90 TL'lik ödemesini yaptım. Tutar kredi kartımda açık provizyonda 2 gün bekledi. 25.12.2017 pazartesi günü müşteri hizmetlerini aradım sorunun düzeltilip satışın gerçekleşmesini istedim. Gün boyu tekrarlı aramalarıma rağmen sorunu çözemediler. Ertesi gün tutar açık provizyondan çıktı gittigidiyor hesabına geçti ama bana
 özal sayfamda satınalma işlemim gözükmedi. Satış iptali ve tutar iadesi istedim tabi ki. 07.01.2018 tarihine kadar yaklaşık müşteri hizmetleri ile birebir 30 un üzerinde yapılan telefon görüşmelerine siteden açılan yardım fişlerine (fiş no:03129402 ve 03127589) gittigidiyorun facebook sayfasından yapılan mesajlaşmalara rağmen olumlu bir sonuç alamadım.

Sürekli sorunu ilgili birime yazılı olarak ilettiklerini sorunun en kısa sürede çözülüp para iadesinin yapılacağını söyleyip durdu bu 30 küsür müşteri temsilcisi; ama somut hiç bir şey yok ortada. Yaklaşık 15 gün oldu paramı iade etmiyorlar. Lütfen bana bu konuda yardımcı olunuz. Teşekkürler.

Enver Öz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder