5 Şubat 2014 Çarşamba

Columbia spor ayakkabı şikayeti


 13-09-2003 tarihinde Beşiktaş'taki bir mağazadan 200 TL verip Columbia marka spor bir ayakkabı aldık. Fotoğrafta görüldüğü gibi 7 Ocak'ta  ayakkabı açılınca aldığımız mağazaya götürdük. İncelenmesi için firmaya göndereceklerini söylediler.

Dün itibarıyla firmadan cevap geldi. İmalat hatası değilmiş. Biraz önce firmayı arayıp bunu kabul etmediğimi söyledim. Ayakkabının yenisiyle değiştirilmesini talep ettim. Bunun üzerine, ayakkabının uzmanlarca kalite kontrolünden geçirildiğini, sorunun imalat hatasından kaynaklanmadığını ve artık yapacak bir şey olmadığını dile getirdiler. Tekrar göndermek istediğimi söyledim. Bir kez incelemeye alınan ayakkabı prosedür gereği ikinci kez incelemeye alınmıyormuş!

Size ayakkabının açıldığı yeri gösteren resmi ve ürün inceleme sonucunu gönderiyorum. İnsanları bu kadar aptal yerine konulmalarını kabul edemiyorum. Bu ve bunun gibi firmaları rezil etmek boynumuzun borcu olmalı. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Hafize Kocabaş

Columbia spor ayakkabı üretim hatası, ayıplı mal

Alan İnş. Turizm Tekstil Alternatif Sporlar ve Spor Malzemeleri Tic. A.Ş.
Columbia spor ayakkabısında kalitesiz malzeme kullanıldığını
ve ayıplı mal olduğunu kabul etmiyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder