Servis verme tarihler ve yapılan işlemler:
9.7.2013 Hat kesilmesi nedeniyle verildi -Kalibrasyon ayarları yapılıp yazılım yüklendi.
24.08.2013 Hat kesilmesi nedeniyle verildi -Yazılım yüklendi.
08.1.2014 Hat kesilmesi nedeniyle verildi- Ne yapıldığı belli değil
Ürün ayıplı mal olduğundan dolayı bana ödemiş olduğum paranın iadesini talep ediyorum. Onlardan cep telefonu istemiyorum. Sadece ödemiş olduğum ücreti ödesinler. Piyasayı dolandırır gibi taşındıkları yerde ne yeni adres bilgisin ne de başka bir bilgi bulunmaktadır.
Bu firmadan şikayetçiyim. Gereğinin yapılmasını arz ederim
Kadir DOĞAN
Tüketcinin Korunması Hakkında Kanun gereğince, değeri iki bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda ilçe tüketici hakem heyetlerine başvuru zorunludur. Bu nedenle haklı olduğunuz bu konuda doğrudan Tüketici Hakem Heyetine başvurunuz. Kısa süre içinde sonuç alabilirsiniz.
Ayrıca Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik gereğince, ürünün tamiri için gereken azami sürenin aşılması durumunda, malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilirsiniz.
Müşterilerle mağazaları buluşturan n11.com, ürün alım satımı yapmamaktadır.
YanıtlaSiln11.com'da üye mağazalardan satın aldığınız ürünler, satıcı firmaların garantisi kapsamında ve sorumluluğundadır.
Mağaza ile irtibata geçmek için ürünün sağ alt tarafında bulunan “mağazaya soru sor” alanından mağaza sahibi ile irtibata geçebilirsiniz.
Garanti teknik servis için ise faturanız üzerinde bulunan irtibat numarası üzerinden destek alabilirsiniz.