24 Şubat 2014 Pazartesi

Media Markt satış temsilcisinin inanılmaz hatası


Media Markt tüketiciyi yanıltarak garanti kapsamı dışında kalan arızaya neden oldu.

1 yıl önce İstanbul Şirinevler Media Markt'dan 107 ekran Panasonic TV aldım. TV'yi alırken tercih nedenim satış tekilisinin LCD TV'nin suya ve kırılmaya dayanıklı koruma paneli bulunduğunu söylemesiydi. Bunun üzerine tercih etmiştim, fakat kendi mağazalarında satılan TV temizleme suyunu (markasını hatırlayamıyorum ama şuan evimde bulunuyor.) eşim ekrana sprey şeklinde sıkıp temizlerken ekran paneli içine damla kaçmış ve TV ekranı beyaz olarak çalışıyordu. Ben de televizyonu aldığım Şirinevler İstanbul mağazasına sorunu ilettim ve hiçbir yardım yapamayacaklarını söyleyip beni servise yönlendirdiler. Ancak servis gelip televizyonu aldığında TV ekran paneline su temas etmiş ve bu durum garanti kapsamı dışındaymış.

Televizyonu alırken bana söylenen, suya ve kırılmaya dayanıklı olduğuydu. Ben de garanti süresini  50-60 TL farkla 5 yıla uzatmıştım fakat garantiye girmediğinden ben 370 tl garanti dışı olarak televizyonumu tamir ettirdim. Çok mağdur oldum. Kimse benimle ilgilenmiyor, biz tüketiciler olarak büyük mağazalara gidip alışverişlerimizi yapıyoruz ki sorunumuz olduğunda çözülsün diye. Ben de bir bankada memurum. Sizlerden yardımcı olmanızı istiyorum ve şu an televizyonun 5 yıl garantisi olmasına rağmen ben 370 TL karşılığında tamir yaptırabildim. Artık televizyonu izlerken hep aklıma geliyor ve canım sıkılıyor.

Sizlere en derin saygılarımı sunuyorum. Biz tüketicilerin haklarını koruduğunuz için sizlere teşekkür ediyorum. Sizler de olmasanız bu vatandaşı kim dinler.

Saygılarımla
Remzi YILMAZ

1 yorum: