23 Mayıs 2013 günü saat 18.00-18.30 saatleri arasında Yurtiçi Kargo İstanbul Florya şubesine 10 adet koli götürdük. Fakat şubenin yoğunluğu çok fazlaydı bu nedenle telaş içerisinde 8 kolimizi İzmir’e gitmek üzere teslim ettik. İki kolimiz şubede kaldı.
İzmir’den döndüğümüzde şubeye uğrayıp durumu şubede bize yardım eden Batuhan Bey’e aktardık ancak çalışma arkadaşları Batuhan Bey’le konuşmamıza izin vermeyip 10 yıldır şubelerinde hiç bir kolinin kalmadığını, kaybolmadığını alaycı bir şekilde ısrarla söylediler. Müfettişler tarafından kontrol edildiklerini ve kalan kolilerin merkeze gittiği söylendi.
10 yılda şubede hiç mi paket kalmadı? Böyle bir şey olabilir mi? Kamera kayıtları kontrol edilmiyor mu? Edilmiş olsaydı zaten böyle bir olayla karşılaşmazdık. Çünkü kolilerimizin üzerinde Çeşme 6372 sokak numarası yazıyordu. Kaybolması mümkün değil. El konulduğundan eminiz. Sanırım üst yöneticilerin gözünden kaçan bir konu. Bunun üzerine Yurtiçi Kargo’nun müşteri hizmetleri ile görüştük. Kamera kayıtlarının incelenmesini rica ettik. Bize geri dönüş yapacaklarını söylemelerine rağmen 1 buçuk aydır haber bekliyoruz. İki hafta önce müşteri hizmetleri ve Avrupa Bölge Müdürlüğüyle tekrar görüştük. Konu ile ilgili geri dönüş yapmadıklarını söyledik ilgileneceklerini söylediler, şu ana kadar hiç ses çıkmadı.
Son çare olarak size ulaşmayı düşündük. Siz yetkililerden yardım rica ediyoruz. Eğer yol gösterirseniz çok mutlu oluruz. Teşekkürler.
Nazife Yalınkaya - Mina Fenercioğlu
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder