4 Ocak 2019 Cuma

Turktelekom yanlış bilgilendirme


Merhaba,

Turktelekom internet müşterisiyim. 13 eylül 2017 tarihinde 2 senelik bir sözleşme yapıldı. Yasalar gereği Ocak itibariyle akn kotası kaldırılıyor. Beni Aralık 2018 ayında turktelekomdan arayıp sözleşmem bitmemiş olmasına rağmen taahhüdumun aralik sonunda biteceğine  dair bilgi verilip paket sunuldu. İstemediğimi mevcut paketime devam etmek istediğimi söyledim. Satış danışmanı Ocak itibariyle yüksek fatura odeyecegimi dolayısıyla paket değişikliği yapmak zorundaymışım gibi aktardı. Bende onayladım. Daha sonra sozlesmemi kontrol ettiğimde eylül ayı 2019 ayında sozlesmem bitiyor. Kota olayı kalktığı için sözleşmesi bitmemiş mevcut paketimi iptal edip yüksek fiyatli paket üzerinden hizmet alıyorum. Ve ayrıca turktelekom paketim değişmeden ek ücret ödemeden hizmete devam edeceğime dair SMS atmıştır.ekran görüntüsü ektedir. Bu sorunu turktelekom müşteri temsilcileri ile çözemiyorum. Mağduriyetimin giderilmesi için yardımlarınızı rica ediyorum. 

Saygılarımla. 


Samsung Galaxy akıllı telefonumdan gönderildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder