22 Ocak 2019 Salı

Kredi kartı yapılandırma Hk.

Ben 17.01.2019 tarihinde kredi kartını yapılandırmak için gittim.antalya güzel oba şubesine dediler ki vakıf bank 3 ay ertemeli hükümetin açıkladığı 1.10 faizle kredi kartı yapilandiriliyor.gittim öyle birşey yok dedi.ocak ayı birikmiş borcu yapilandiriniz. Yok.aralık ayı olur peki ocak 2019 borcum 6711 tl hicbir zaman borcumu odememezlik yapmadım. Bazen asgari sini ödedim. Devletin tanıdığı bu imkanı kullanalım dedim.aralik 2018 borcunu baz aldılar 6092 arkadaki fark 619 önemli değil. 12 ay TAKSİT yaptırdım. Iş yeri maasimi bordromu ayrıca emekli maaş evragimi verdim.bunu yaparken 220 Sigorta ve dosya masrafı nakit aldılar. Tamam işlem bitti.kredi kartı borcunu yapilandirdim.22 01.2019 internet bankaciligina girdim. Baktimki vakıflar bankası bankomat kartından khm bir Sigorta ücreti avans hesabından çekilmiş. Avans borcum yok.4440724 aradım 22 dakika 10 saniye sonra ulaştım. Derdimi söyledim bu arada kredi kartı limitim 12550 iken 3500 e dusurdum. Bugün  bankomat kartından çekilen 172 küsur parayı sormaya gittim.işlem yaptık. iadesini istedik.bu sorun değil ayrı sorun var.size yapilandirdigimiz kredi emekli maasinizi vakıflara taşımalısiniz.yoksa krediyi geri ödeyin iptal edelim.ayrı tüketici kendisi verelim.oran farklı kabul etmedim. Sizi dava edeceğim. Dedim kredi verirken emekli maasinizi buraya taşımaniz gerekir yoksa kredi onaylanmaz dediniz mi hayır. Sistemde O zaman boyle görünmedi. Avukatla görüştüm gerekeni yapacağım. Lanet olsun böyle bankaya borcumu herzaman erkenden odeyen biri olarak uğradığım haksızlığa bakınız.Yaşar Akdemir. İyi çalışmalar 



Samsung Galaxy akıllı telefonumdan gönderildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder