17 Ocak 2019 Perşembe

Kayra magazasi musteri temsilcisi hakaret

12.12.219 tarihinde Ankara/Ankamall magazasindan tunik aldim urunu hic denemedim paketleyip verdiler eve goturdugumden urunun defosu vardi firsat bulamadigim icin 16.01.2019 tarihinde magazaya goturebildim degisim icin Oya ceylan adli personele urunu goturdugumuzde elimizde urun yok dediler baska magazadan isteyecgiz dediler olur dedim kendileri yapmaya calisti ben yenisini istedigimi soyledim.sert bir tavirla urunu tıka basa posete koyup verdiler bugun magazaya gittigimizde bu urunu niye hemen getirmediniz giydinizmi gibi kaba sert bir uslup takinildi magaza muduru diye bir bey geldi  tartisma oyle bir hal aldiki bir daha bizden alıs veris yapmayin bile denildi.terbiyesiz diye hakaret edildi.17.01.2019 saat 19.34 kamera kaydinin incelenmesini magaza hakkinda gerekli islemlerin yapilmasini istiyorum.

Android için Outlook uygulamasını edinin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder