4 Ocak 2019 Cuma

Güzellik merkezi şikayet

Şikayet edilen firma: Crystal estetik güzellik merkezi - İstanbul 

Şikayet edilen durum: Cilt bakımı 

Şikayetin konusu: Ciltte hasar

Şikayet metni: İstanbul Güngören de olan Crystal estetik güzellik merkezinde bebeksi cilt bakımına, yüzümdeki sivilce izleri için başlamıştım. 5. Seansta yüzümde akne olmasına rağmen dermapen yapıldı. Yaklaşık iki hafta sonra yüzümün her yeri akne doldu. Dermatolojiye gidip tedavi olmak zorunda kaldım. Merkezlerine gidip durumumu anlattım bana en geç nisan ayında dermapen yapıldığını söylediler ama bana yaptıkları tarih dosyaya bakınca mayıs ortası olduğu ortaya çıktı. Saçma sapan teklifler sundular arayacaklarını söylediler ve sonra arayıp hiçbir mantıklı açıklama yapmadan paramı geri iade edemeyeklerini söylediler. Şikayetçiyim paramın aynen geri iade edilmesini istiyorum.

Elif Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder