25 Kasım 2017 Cumartesi

Hepsiburada ve Aras kargo şikayeti

09.11.2017 tarihinde hepsiburada.com sitesinden almış olduğum ürün de adresim doğru olmasına a rağmen Aras kargo şirketi hatalı adrese göndermiş ve ürüne kargo firması tarafından zarar verildiği için satıcı firmaya iade edilmiştir. ben bu arada bana hiçbir bilgi verilmediği için satıcı ve kargo şirketi tarafından 14.11.2017 tarihine kadar ürünün gelmesini bekledim sonunda uğraşlarım neticesinde hepsiburada.com dan ürünün iade edildiği ve tekrar almam gerektiği belirtildi ürünü tekrar 16.11.2017 tarihinde aldım ama 17.11.2017 tarihinde kargo şirketi müşteri hizmetleri ile görüşmemde ürünün yine Altunizade şubelerinden ulus şubesine gönderildiğinin bilgisini aldım.
Parasını ödediğim ve bir türlü elime ulaşmayan ürünüm hakkında kimseye ulaşamıyorum.

Fidan G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder