25 Kasım 2017 Cumartesi

Aşeriyorum sitesi erikleri geç gönderiyor, şikeyetçiyim

Merhaba, ben 24 haftalık gebeyim. 8 Kasım 2017 tarihinde aseriyorum .net adli bir internet sitesinden Erik siparişi verdim. Sitede yer alan bilgilerde siparişin en geç cuma günü elimde olacağı bilgisi mevcut idi. Ertesi gün cep telefonumdan beni arayarak sitede hiç bilgisi yazmayan Uçak kargo ile teslimat yapabileceklerini ve bunun extra ücret gerektireceğini söylediler. Ben sipariş verirken bu tarz bir bilgi ile karşılaşmadığım için de bu durumdan rahatsız oldum ve normal kargo ile gelmesini istediğimi söyledim. Bu durumda istediğim eriğin çeşidini değiştirdiler ve zaten fazla ücret ödemiş olduğum için kargo ücreti almayacaklarını söylediler.

Bu durumda perşembe günü konuştuğumuz siparişin sitede de yazan bilgilendirmeye göre cuma günü elimde olması gerekiyordu. Fakat cuma günü siparişim gelmediği gibi 24 saat hizmet verdiklerini söyleyen aseriyorum .net çalışanlarına hafta içi 16:00 sonrasında ve hafta sonu tüm gün ulaşmak mümkün olamadı. Tek ulaşabildiğim whatsapptan konuyla hiçbir şekilde ilgisi ve bilgisi olmayan bir çalışandı. Kargo şirketi dahil karşımda konuyla ilgili muhattap bulamadım. Bugün (13.11.2017) itibari ile yine whatsapp numarasından bana ulaşarak telefon ile bana kargonun gecikeceğini söyledikleri şeklinde kendilerini savunan bir konuşma yaptılar fakat bu şekilde bir konuşma geçmemiştir. Ben aşerme gibi özel bir durum nedeni ile sipariş verdim zaten neden gecikecek siparişi kabul edeyim ki?

Paramın iadesini talep ettim, siparişimin üzerinden 6 gün geçmiş haliyle siparişim akşam üzeri apartman görevlimize üstelik fazladan ödediğim kargo ücreti de tekrardan alınarak teslim edilmiştir. İnsanların özel durumlarını kullanarak bu şekilde istismar eden bu siteden ve çalışanlarından şikayetçiyim. Konuyla ilgili maddi ve manevi mağdur edilmiş bulunmaktayım. Gereğinin yapılmasını arz ederim.

 Aslı İmran Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder