2 Kasım 2017 Perşembe

MNG Kargo kargomu kaybetti, şikayetçiyim


30.10.2017 tarihinde Akşehir/ Konya' dan MNG Kargo ile Mng kargo Çamlıca şubesine kargolanmış olan paketimde çok önemli bir evrak olduğu bilgisi verilmiş olmasına rağmen kargom kayıp denildi. Bana verilen tarihte ulaşmadığı gibi nerede olduğu bile bilinmediği söylendi. Üstelik aynı zamanda hiçbir birim bulmakla uğraşmadığı gibi bu kadar paket arasından bulamayız bilgisi verildi. Kargomu Marmara dağıtım bölgesine gidip bizzat ben aradım. Bu çirkin davranışı ikinci kere yaşıyorum. Daha öncede Akşehir' den Konya merkeze gönderdiğim kargom başkasına yani yanlış kişiye verilmiş olup tüm esnafları dolaşıp yine kendim bulmuş olmaktayım. Üç gündür bu kaybolmuş olabilir ihtimaliyle uğraşıyorum. Kurumsal bir firmanın böyle çalışmasını doğru bulmuyorum. Kendilerinden şikayetçiyim.

İlkim Seray Kılınç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder