25 Şubat 2012 Cumartesi

Samsung 7 milyon bozuk TV için tüketicilere paralarını geri ödüyor


Samsung’un bazı LCD, Plazma ve DLP TV modellerindeki hatalar nedeniyle bu modelleri satın alan tüketiciler tarafından açılan toplu dava, tarafların anlaşmaya varmasıyla sona erdi. Samsung, faturasını gösteren mağdurlara televizyonlarının tamir bedeli olarak 300′er dolar ödemeyi kabul etti.


Şirketin aşağıdaki tabloda geçen hatalı modellerden toplamda 7 milyon adet sattığı tahmin ediliyor. Sorun ise güç devresindeki hatalı bir kapasitörün televizyonların açılışını geciktirip “tıklama” sesine benzer bir ses çıkarması ya da cihazı sürekli açıp kapatması.

Toplam 2.1 milyon dolar ve tabii dava masraflarını ödeyecek olan şirket, böylelikle çok daha büyük zararlardan kurtulmuş oldu.






2 yorum:

  1. samsun lcd tv kullanıcısı olarak, garanti süresini 4 ay geçeli böyle bir arızayla karşılaştım. ve servise tamir ücreti 400 tl ödedim, bu haberi okuduktan sonra Samsung Müşteri Hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetlerinin verdiği Cevap ise bizim böyle bir uygulama ve haberimiz olmadığını haberin asılsız olduğunu ve yardımcı olamıyacaklarını söylediler..
    Hakkımı aramam için nerler yapmam konusunda yardımcı olabilirmisiniz, Teşekkürler Mesut

    YanıtlaSil
  2. Samsung Çağrı Merkezi 444 77 11 numaralı telefonu arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz. Haberimizin kaynağı:

    http://www.hardwaremania.com/haber/2012/02/24/samsung-7-milyon-bozuk-tv-icin-tuketicilere-paralarini-geri-oduyor/

    YanıtlaSil