3 Şubat 2012 Cuma

Salı Pazarı Müşteri Şikayeti


Salı Pazarı Alışveriş Merkezleri Konya Ereğli Merkez Şubesi'nden aldığım bir ürünü aynı gün iade ederek yerine başka bir ürün almak istedim. Ürünü ambalajından dahi çıkarmamıştım. Ürün satış fişi ile Kale şubesi mağaza görevlisine iade etmek istediğimi söylediğimde bana iade alamayacaklarını, zaten 50 kuruş iade faturası için kesinti yapmak zorunda olduğunu söyledi. Çok tuhaf ilk defa böyle bir durumla karşılaştım. Mağaza müdürü ile görüşmek isteyince, toplantıda olduğunu söylerek görüştürmediler. Ama ben inanmadım toplantıda olduğuna. İade etmek için ısrar edince bu şubeden almamışsınız, stok sorunu oluyor diyerek merkez şubeye gitmemi istediler. Merkez şubeye gittiğimde de hiç bir personel iade işlemi ile ilgilenmek istemedi. Nihayet zorlukla iade edebildim. Ancak Salı Pazarı'ndan alışveriş yapacağınızda iki kere düşünün derim. Sonra pişman olabilirsiniz.


Salı Pazarı Konya Ereğli Kale Şubesi

Salı Pazarı Konya Ereğli Merkez Şubesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder