25 Şubat 2019 Pazartesi

41 Burda Spazio mağazası

Şikayet Edilen Firma: 41 Burda AVM Spazio mağazası

Şikayet Edilen Ürün: Jarwis Uzun Abiye Siyah Ürün Kodu: 60096527SİYAH


Şikayetin Konusu:İade ve değişimin yapılmaması

 

Şikayet Metni:  Bundan 10 gün Spazio mağazasına gidip bir elbise aldım. Mağazada olan kırmızı elbisenin ücretini ödedim. Elbisenin indirimsiz fiyatı 899 TL indirimli fiyatı ise 459  TL idi. Ben siyah rengini istemiştim. Merkeze sipariş edebileceklerini söylediler.459 TL ödememi yaptım. Mağazadan çıktım. Yaklaşık 10 gün sonra elbisenin  geldiğini söylediler ve almaya gittim. Daha yeni elbiseyi görmeden elbisenin fiyatının 269 TL'ye düştüğünü gördüm. Mağaza yetkilisine bunun etik olmadığını anlatmaya çalıştım. İade ya da değişim hakkımı kullanmak istediğimi ilettim. Elbiseyi bırakın giymeyi ben görmeden bile abiye olmasından dolayı değişiklik yapamayacakları bilgisini aldım. Şuan içinde bulunduğumuz enflasyonla top yekün mücadele çabamıza tam da örnek olacak bir olay ile karşı katşıya kaldım. Elbisenin fiyatı 899 TL  iken önce 459 TL’ye sonra ise 269 TL’ye kadar düşebiliyor.

Bu ve benzeri firmaların bu kadar indirim nasıl yapabileceklerinin sorgulanmasını talep ediyorum.

 

İyi Çalışmalar,

Emine Yüksel Polat

0555 668 73 73

 

 

::DISCLAIMER:: This e-mail is confidential and intended for use by the addressee only. If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail, as well as any attachment.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder